top of page
Program Bitti

Squat egzersizini geliştirme eğitimi

  • 1Adım
Programdaki bütün adımları tamamlayan herkes bir rozet kazanır.

Hakkında

Squat, üst ve alt vücudunuzdaki birkaç kasın aynı anda birlikte çalışmasını gerektiren dinamik bir kuvvet antrenmanı egzersizidir. Bu kasların çoğu yürüme, merdiven çıkma, eğilme ve ağır yükler taşıma gibi günlük görevlerde size güç sağlar. Hedeflenen bariz kaslar vücudun alt kısmındadır ancak bu bileşik egzersizi doğru bir şekilde yapmak için belinizin üzerinde birkaç kas kullanmanız da gerekir. Bu eğitimle örneklerle nasıl çalışmanız gerektiğini öğrenebilirsiniz. Squatın faydaları ise şu şekildedir; 1. Core kaslarınızı kuvvetlendirir. Kuvvetli core kaslarına sahip olmak, dönme, eğilme ve hatta ayakta durma gibi günlük hareketleri kolaylaştırabilir. Bununla birlikte, güçlü bir core dengenizi geliştirmede, belinizdeki ağrıyı hafifletmede ve aynı zamanda iyi bir duruş sağlamanızı kolaylaştırmada görev alır. 2. Yaralanma riskini azaltır. Alt bedeninizdeki kasları güçlendirdiğinizde, doğru form, denge, hareketlilik ve duruşla tüm vücut hareketlerini daha iyi gerçekleştirebilirsiniz. 3. Kalori yakımını sağlar. Kalori yakımının, genellikle koşma veya bisiklete binme gibi aerobik egzersizlerle sağlandığı bilinmektedir. Ancak squat gibi yüksek yoğunluklu bileşik hareketler yapmak da kalori yakımını ciddi bir şekilde artırmaktadır. 4. Atletik yeteneği ve gücü artırır. Antrenmanınıza squat eklemek, atletik performansınızı artırmanıza yardımcı olacaktır.

Bu programa mobil uygulamadan da katılabilirsiniz.

Eğitmenler

Ücret

Bedava

Paylaşın

bottom of page